Rail clinic s.r.o.

Společnost Rail Clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě
www.railclinic.eu

Provozně obchodní MANAŽER/KA - Roztoky u Prahy

Popis/Náplň práce

Rail Clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, hledá kolegu/kolegyni na pozici Provozně-Obchodního Manažera/ku do naší kanceláře v Praze – Roztokách. Pokud máte zkušenosti s obchodem a provozem či logistikou a umíte komunikovat s klienty, tato pozice je přímo pro Vás!

Jakou agendu budete řešit?
Na této pozici budete hrát klíčovou roli při řízení a koordinaci výjezdů našich servisních týmů a současně budete komunikovat s našimi obchodními partnery a klienty. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:

• Plánování a koordinace výjezdů servisních týmů pro zajištění včasného a efektivního provedení zakázek.
• Komunikace s klienty a zajišťování jejich spokojenosti s poskytovanými službami.
• Řízení provozních procesů a optimalizace logistických operací.
• Podpora obchodního týmu při zajištění administrativních a fakturačních procesů.
• Správa zákaznických účtů a koordinace vztahů s klíčovými zákazníky.
• Úzká spolupráce s ostatními odděleními (technickým, skladovým) pro hladký chod operací.


Nabízíme

• Práci na plný úvazek v perspektivní a rostoucí mezinárodní společnosti.
• Mzda: 40 000 – 60 000 Kč měsíčně, dle zkušeností.
• Možnost kariérního růstu a profesního rozvoje.
• Flexibilní pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
• Teplé obědy v kanceláři
- Možnost zajištění odvozu z Prahy 6 (Dejvická) nebo z Loun.
- Příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu.


Benefity

  • arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
  • arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
  • arrow_right_altPodpora osobního rozvoje a postupu
  • arrow_right_altPracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • arrow_right_altPřátelský kolektiv

Požadujeme

• Zkušenosti s obchodem i provozem/logistikou (ideálně v oblasti služeb nebo technického servisu).
• Organizační a komunikační dovednosti, schopnost řídit výjezdy a koordinovat více úkolů současně.
• Znalost administrativních procesů.
• Znalost Excelu na výborné úrovni.
• Zkušenosti s komunikací se zákazníky – pro klientský přístup.
• Znalost anglického jazyka na výborné úrovni.
• Organizační schopnosti.
• Zkušenosti s CRM, která zahrnuje i komunikaci se zákazníky a zpracováním obchodních i provozních dat. Být schopný/á samostatně řídit procesy a mít proaktivní přístup k práci.

distanceMísto působení

  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj

schoolObory

  • Management
  • Obchod, nákup, prodej

work_historyÚvazek

  • Plný

Kontaktní osoba

Alžběta Prokopová
mailbackoffice@railclinic.eu
call+420602595543