Rail clinic s.r.o.
Společnost Rail Clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě
www.railclinic.eu
Provozně obchodní MANAŽER/KA - Roztoky u Prahy
Popis/Náplň práce
Rail Clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, hledá kolegu/kolegyni na pozici Provozně-Obchodního Manažera/ku do naší kanceláře v Praze – Roztokách. Pokud máte zkušenosti s obchodem a provozem či logistikou a umíte komunikovat s klienty, tato pozice je přímo pro Vás!
Jakou agendu budete řešit?
Na této pozici budete hrát klíčovou roli při řízení a koordinaci výjezdů našich servisních týmů a současně budete komunikovat s našimi obchodními partnery a klienty. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:
• Plánování a koordinace výjezdů servisních týmů pro zajištění včasného a efektivního provedení zakázek.
• Komunikace s klienty a zajišťování jejich spokojenosti s poskytovanými službami.
• Řízení provozních procesů a optimalizace logistických operací.
• Podpora obchodního týmu při zajištění administrativních a fakturačních procesů.
• Správa zákaznických účtů a koordinace vztahů s klíčovými zákazníky.
• Úzká spolupráce s ostatními odděleními (technickým, skladovým) pro hladký chod operací.
Nabízíme
• Práci na plný úvazek v perspektivní a rostoucí mezinárodní společnosti.
• Mzda: 40 000 – 60 000 Kč měsíčně, dle zkušeností.
• Možnost kariérního růstu a profesního rozvoje.
• Flexibilní pracovní doba a 5 týdnů dovolené.
• Teplé obědy v kanceláři
- Možnost zajištění odvozu z Prahy 6 (Dejvická) nebo z Loun.
- Příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu.
Benefity
- arrow_right_altPříspěvek na stravování/stravenky
- arrow_right_altFinanční bonusy / prémie
- arrow_right_altPodpora osobního rozvoje a postupu
- arrow_right_altPracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- arrow_right_altPřátelský kolektiv
Požadujeme
• Zkušenosti s obchodem i provozem/logistikou (ideálně v oblasti služeb nebo technického servisu).
• Organizační a komunikační dovednosti, schopnost řídit výjezdy a koordinovat více úkolů současně.
• Znalost administrativních procesů.
• Znalost Excelu na výborné úrovni.
• Zkušenosti s komunikací se zákazníky – pro klientský přístup.
• Znalost anglického jazyka na výborné úrovni.
• Organizační schopnosti.
• Zkušenosti s CRM, která zahrnuje i komunikaci se zákazníky a zpracováním obchodních i provozních dat. Být schopný/á samostatně řídit procesy a mít proaktivní přístup k práci.
distanceMísto působení
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
schoolObory
- Management
- Obchod, nákup, prodej
work_historyÚvazek
- Plný
Kontaktní osoba
Alžběta Prokopová
mailbackoffice@railclinic.eu
call+420602595543