CRI ameba.eu, s.r.o.

ameba.eu je personálně marketingová agentura se zaměřením na cílené vyhledávání vhodných uchazečů prostřednictvím marketingových nástrojů. Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 500 zákazníků.

Staňte se klíčovou oporou našeho týmu jako Back Office Manager!

Popis/Náplň práce

DevCom je progresivní světový výrobce elektronických přístrojů, hardwaru a softwaru, a poskytovatel řešení v nejvyšší kvalitě. K jeho hlavním odvětvím patří automobilový průmysl, letectví, průmyslová automatizace a bezpečnost.
Hledáte stabilní pracovní prostředí s možností růstu? Chcete být důležitou součástí firmy, která se již více než 20 let zaměřuje na výrobu inovativních a zajímavých elektronických zařízení? Přidejte se k našemu týmu profesionálů a pomozte nám vytvářet skvělé zázemí pro kolegy v nákupu, obchodě i výrobě!

Co budete mít na starosti?

• Zajišťování hladkého chodu kanceláře a podpora týmu napříč různými odděleními.
• Příprava a zpracování poptávek, nabídek, objednávek a další obchodní dokumentace.
• Podpora pro nové i stávající zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu.
• Komunikace s dodavateli a institucemi.
• Agenda asistenta/ky jednatele – budete „pravou rukou“ vedení společnosti.
• Příprava kalkulací a obchodních nabídek.
• Organizace firemních akcí a dalších aktivit.


Nabízíme

Proč pracovat právě s námi?

• Možnost pracovat na plný nebo částečný úvazek, případně formou brigády.
• Flexibilní pracovní doba a otevřenost k Vašim potřebám.
• Finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a výkonu.
• Široká škála zaměstnaneckých benefitů a možnost dalšího profesního růstu.
• Pracovní místo s výbornou dostupností – Praha 9, Horní Počernice (1 stanice od metra Černý Most).
• Nástup možný ihned dle dohody.

Co můžete očekávat?

• Dlouhodobou spolupráci, podporu při zaškolení, příjemné pracovní prostředí a stabilitu zázemí zavedené firmy. Pokud hledáte nejen práci, ale i příležitost k profesnímu růstu, jsme tu právě pro Vás!


Benefity

  • arrow_right_altPodpora osobního rozvoje a postupu
  • arrow_right_altPřátelský kolektiv
  • arrow_right_altTechnické a obchodní školení
  • arrow_right_altZkrácený úvazek

Požadujeme

Koho hledáme?

• Nadšeného a komunikativního člověka s aktivním přístupem k práci, který má rád různorodost a výzvy. Pokud jste proaktivní, pečlivý/á a
samostatný/á, tato pozice je právě pro Vás!

Co byste měl/a splňovat?

• Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru).
• Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail.
• Znalost MS Office (nebo LibreOffice), orientace v účetní a daňové problematice výhodou.
• Základní znalost angličtiny – oceníte při mezinárodní spolupráci.
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka).

distanceMísto působení

  • Hlavní město Praha

schoolObory

  • Administrativa
  • Bankovnictví a finanční služby
  • Ekonomika a podnikové finance

architectureProfese

  • Back office

schoolPožadované vzdělání

  • Středoškolské s maturitou

work_historyÚvazek

  • Plný
  • Zkrácený
  • Brigáda

Zaujala Vás tato nabídka?
Zašlete nám svůj strukturovaný životopis v PDF a motivační dopis. Těšíme se na setkání s Vámi! Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se na našem společném úspěchu!

Kontaktní osoba

Ilona Goby
maililona.goby@ameba.eu
call+420 606 374 861